Քանի որ ՇԴ դասերի հարցերը ընթացքում ավելացվում են, այդ իսկ պատճառով ուշադրություն դարձրեք ամսաթվերին, որպեսզի դասերը չխառնեք։
Դաս 13. ՀԱՎԻՏԵՆԱԿԱՆ ԱՎԵՏԱՐԱՆԸ
Հիշելու համարը՝ Երեմիա 31.3
1. Ինչպիսի՞ ավետարան էր քարոզվում Հին կտակարանում։ Եբրայեցիս 4.2
2. Ինչպե՞ս է ներկայացվում ավետարանը Ղուկաս 15.11-32-ի առակում։
3. Ի՞նչ է ավետարանը ըստ Պողոսի։ Հռոմեացիս 1.16,17
4. Վերլուծելով Հայտնություն 10.7 համարը գլխի համատեքստում, պարզեք, թե ում հետ է առնչվում ավետարանի քարոզը վերջին օրերում։
5. Ի՞նչ համատեքստում է ներակայացվում հավիտենական ավետարանի քարոզը վերջին օրերում։ Հայտնություն 14.6
6. Ըստ ձեզ, ինչպե՞ս է այսօրվա նյութը առնչվում Հակոբոսի ուղերձի հետ։
7. Ինչպիսի՞ն է իմ վերաբերմունքը հավիտենական ավետարանի նկատմամբ։
Դաս 12.
ԱՂՈԹՔԸ, ԱՊԱՔԻՆՈՒՄԸ ԵՎ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄԸ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 5.13-20
7. Արդյո՞ք իմ աղոթքը նպաստում է ապաքինմանը և վերականգնմանը:
Դաս 11. ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ ՀՈՒՆՁՔԻՆ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 5.7-12
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 5.8
1. Ինչպիսի՞ բնավորության ամրապնդման վերաբերյալ է Հակոբոսը կոչ անում հունձքին նախապատրաստվելու համար: Հակոբոս 5.7
2. Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ չուշացնել հունձքին նախապատրաստվելը: Հակոբոս 5.8
3. Նախապատրաստվելով հունձքին ինչպիսի՞ն պետք է դարձնենք մեր փոխհարաբերությունները: Հակոբոս 5.9
4. Հունձքին նախապատրաստվելու համար ինչո՞վ է հիմնավորվում մեր համբերության արդյունավետությունը: Հակոբոս 5.10-11
5. Ինչպիսի՞ն պետք է լինի մեր խոսքի արժեքը հունձքին նախապատրաստվելիս: Հակոբոս 5.12
6. Արդյո՞ք ես նախապատրաստվում եմ հունձքին:
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 1.12
2. Փորձությունը հաղթահարելու համար ի՞նչ պետք է հիշել փորձության աղբյուրի մասին։ Հակոբոս 1.13-14
3. Ըստ ձեզ, ո՞ր փուլում պետք է հաղթահարել փորձությունը։ Հակոբոս 1.15
4. Փորձության հաղթահարման հարցում ի՞նչ խաբեություն կարող է գոյություն ունենալ։ Հակոբոս 1.16-18
6. Ինչպիսի՞ դեր է հատկացվում Խոսքին փորձության հաղթահարման համար։ Հակոբոս 1.21
ՄԵՐ ՀԱՎԱՏԻ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՈԻՄԸ
Ուսումնասիրելու համար՝ Հակոբոս 1.2-11
Հիշելու համարը՝ Եբրայեցիս 12.2
1. Ի՞նչն է նպաստում մեր հավատի կատարելագործմանը։ Հակոբոս 1.2-3
2. Ի՞նչ ենք հասկանում հավատի կատարելագործում ասելով։ Հակոբոս 1.4
3. Ինչի՞ կարիք ունենք մենք մեր հավատի կատարելագործման ձեռք բերման համար։ Հակոբոս 1.5
4. Ի՞նչը պետք է բացառել մեր հավատի կատարելագործումը իրականացնելիս։ Հակոբոս 1.6-8
5. Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ ձգտել մեր հավատի կատարելագործմանը։ Հակոբոս 1.9-11
6. Ինչպե՞ս է ընթանում իմ հավատի կատարելագործման գործընթացը։
Դաս 1, 4 հոկտեմբերի, 2014
27 դեկտեմբերի, 2014
Դաս 13. ՀԱՎԻՏԵՆԱԿԱՆ ԱՎԵՏԱՐԱՆԸ
1. Ինչպիսի՞ ավետարան էր քարոզվում Հին կտակարանում։ Եբրայեցիս 4.2
2. Ինչպե՞ս է ներկայացվում ավետարանը Ղուկաս 15.11-32-ի առակում։
3. Ի՞նչ է ավետարանը ըստ Պողոսի։ Հռոմեացիս 1.16,17
4. Վերլուծելով Հայտնություն 10.7 համարը գլխի համատեքստում, պարզեք, թե ում հետ է առնչվում ավետարանի քարոզը վերջին օրերում։
5. Ի՞նչ համատեքստում է ներակայացվում հավիտենական ավետարանի քարոզը վերջին օրերում։ Հայտնություն 14.6
6. Ըստ ձեզ, ինչպե՞ս է այսօրվա նյութը առնչվում Հակոբոսի ուղերձի հետ։
7. Ինչպիսի՞ն է իմ վերաբերմունքը հավիտենական ավետարանի նկատմամբ։
20 դեկտեմբերի, 2014
Դաս 12.
ԱՂՈԹՔԸ, ԱՊԱՔԻՆՈՒՄԸ ԵՎ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄԸ
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 5.16
1. Ինչպիսի՞ն է աղոթքի դերը մեր ապաքինման, վերականգման և ուրախության գործընթացում: Հակոբոս 5.13
2. Առաջնահերթ ո՞ւմ աղոթքների անհրաժեշտությունն ունենք ապաքինման և վերականգնման համար: Հակոբոս 5.14
3. Ինչպիսի՞ աղոթքը կնպաստի ապաքինմանը և վերականգնմանը: Հակոբոս 5.15
4. Ինչպիսի՞ ընթացակարգ պետք է ունենան մեր աղոթքները, ապաքինվելու և վերականգնվելու համար: Հակոբոս 5.16
5. Ինչպիսի՞ հետևություն պետք է անենք Հակոբոսի մեջբերած Եղիայի օրինակից: Հակոբոս 5.17-18
6. Ի՞նչ պետք է հասկանանք, երբ մեր աղոթքներով հասնենք ապաքինման և վերականգնման դրական արդյունքների: Հակոբոս 5.19-20
7. Արդյո՞ք իմ աղոթքը նպաստում է ապաքինմանը և վերականգնմանը:
13 դեկտեմբերի, 2014
Դաս 11. ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ ՀՈՒՆՁՔԻՆ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 5.7-12
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 5.8
1. Ինչպիսի՞ բնավորության ամրապնդման վերաբերյալ է Հակոբոսը կոչ անում հունձքին նախապատրաստվելու համար: Հակոբոս 5.7
2. Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ չուշացնել հունձքին նախապատրաստվելը: Հակոբոս 5.8
3. Նախապատրաստվելով հունձքին ինչպիսի՞ն պետք է դարձնենք մեր փոխհարաբերությունները: Հակոբոս 5.9
4. Հունձքին նախապատրաստվելու համար ինչո՞վ է հիմնավորվում մեր համբերության արդյունավետությունը: Հակոբոս 5.10-11
5. Ինչպիսի՞ն պետք է լինի մեր խոսքի արժեքը հունձքին նախապատրաստվելիս: Հակոբոս 5.12
6. Արդյո՞ք ես նախապատրաստվում եմ հունձքին:
6 դեկտեմբերի, 2014
Դաս 10 ԼԱՑԵՔ ԵՎ ՈՂԲ ԱՐԵՔ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 5.1-6
Հիշելու համարը՝ Մատթեոս 6.21
1. Ովքե՞ր պետք է լացեն և ողբ անեն ըստ Հակոբոսի: Հակոբոս 5.1
2. Ի՞նչն է պատճառ հանդիսանելու հարուստների լացելու և ողբ անելու: Հակոբոս 5.2-3
3. Արդյո՞ք լսելի են Տիրոջը իր ծառաների լացելն և ողբ անելը: Հակոբոս 5.4
4. Ինչպիսի՞ ապրելակերպը կարող է տանել լաց և ողբ անելուն: Հակոբոս 5.5-6
5. Արդյո՞ք ես վստահ եմ, որ չեմ լինի լացողների և ողբ անողների մեջ:
6 դեկտեմբերի, 2014
Դաս 10 ԼԱՑԵՔ ԵՎ ՈՂԲ ԱՐԵՔ Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 5.1-6 Հիշելու համարը՝ Մատթեոս 6.21 1. Ովքե՞ր պետք է լացեն և ողբ անեն ըստ Հակոբոսի: Հակոբոս 5.1
2. Ի՞նչն է պատճառ հանդիսանելու հարուստների լացելու և ողբ անելու: Հակոբոս 5.2-3
3. Արդյո՞ք լսելի են Տիրոջը իր ծառաների լացելն և ողբ անելը: Հակոբոս 5.4
4. Ինչպիսի՞ ապրելակերպը կարող է տանել լաց և ողբ անելուն: Հակոբոս 5.5-6
5. Արդյո՞ք ես վստահ եմ, որ չեմ լինի լացողների և ողբ անողների մեջ:
29 նոյեմբերի, 2014
29 նոյեմբերի, 2014
Դաս 9 ՄԵԿ ՕՐԵՆՍԴԻՐ ՈՒ ԴԱՏԱՎՈՐ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 4.11-17 Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 4.12
1. Ինչի՞ց պետք է զերց մնալ իմանալով, որ ունենք մեկ օրենսդիր և դատավոր: Հակոբոս 4.11-12
2. Ընդունելով մեր միակ օրենսդրի ու դատավորի իշխանությունը ի՞նչը պետք է լինի մեր ծրագրերի կազմման հիմքը: Հակոբոս 4.13-15
3. Ինչպե՞ս է անվանում Հակոբոսը միակ օրենսդիրի ու դատավորի իշխանությունը անտեսողներին: Հակոբոս 4.16
4. Ի՞նչ է նշանակում իմանալ միակ օրենսդիրի ու դատավորի կամքը և չկատարել: Հակոբոս 4. 17
5. Ինչպե՞ս եմ ես կատարում մեր միակ օրենսդիրի ու դատավորի կամքը:
22 նոյեմբերի, 2014
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 4.11-17 Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 4.12
1. Ինչի՞ց պետք է զերց մնալ իմանալով, որ ունենք մեկ օրենսդիր և դատավոր: Հակոբոս 4.11-12
2. Ընդունելով մեր միակ օրենսդրի ու դատավորի իշխանությունը ի՞նչը պետք է լինի մեր ծրագրերի կազմման հիմքը: Հակոբոս 4.13-15
3. Ինչպե՞ս է անվանում Հակոբոսը միակ օրենսդիրի ու դատավորի իշխանությունը անտեսողներին: Հակոբոս 4.16
4. Ի՞նչ է նշանակում իմանալ միակ օրենսդիրի ու դատավորի կամքը և չկատարել: Հակոբոս 4. 17
5. Ինչպե՞ս եմ ես կատարում մեր միակ օրենսդիրի ու դատավորի կամքը:
Դաս 8 - ԵՐԿՆԱՅԻՆ ԻՄԱՍՏՈՒԹՅԱՆ ԽՈՆԱՐՀՈՒԹՅՈՒՆԸ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 3.13-4.10
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 4.10
1. Ինչպե՞ս է դրսևորվում երկնային իմաստության խոնարհությունը: Հակոբոս 3.13
2. Ինչպիսի՞ հատկանիշներով է օժտված այն իմաստությունը, որը երկնային իմաստության խոնարհություն չունի: Հակոբոս 3.14-16
3. Ինչպիսի՞ն է երկնային իմաստությունը: Հակոբոս 3.17-18
4. Ինչի՞ կարող է հանգեցնել երկնային իմաստության խոնարհության բացակայությունը: Հակոբոս 4.1-3
5. Ի՞նչ է նշանակում չունենալ երկնային իմաստության խոնարհություն: Հակոբոս 4.4-6
6. Կարո՞ղ ենք արդյոք երկնային իմաստության խոնարհությունով հաղթահարել փորձությունը: Հակոբոս 4.7-10
7. Արդյո՞ք ես ունեմ երկնային իմաստության խոնարհություն:
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 3.13-4.10
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 4.10
1. Ինչպե՞ս է դրսևորվում երկնային իմաստության խոնարհությունը: Հակոբոս 3.13
2. Ինչպիսի՞ հատկանիշներով է օժտված այն իմաստությունը, որը երկնային իմաստության խոնարհություն չունի: Հակոբոս 3.14-16
3. Ինչպիսի՞ն է երկնային իմաստությունը: Հակոբոս 3.17-18
4. Ինչի՞ կարող է հանգեցնել երկնային իմաստության խոնարհության բացակայությունը: Հակոբոս 4.1-3
5. Ի՞նչ է նշանակում չունենալ երկնային իմաստության խոնարհություն: Հակոբոս 4.4-6
6. Կարո՞ղ ենք արդյոք երկնային իմաստության խոնարհությունով հաղթահարել փորձությունը: Հակոբոս 4.7-10
7. Արդյո՞ք ես ունեմ երկնային իմաստության խոնարհություն:
Դաս 7 - ԼԵԶՎԻ ՍԱՆՁԱՀԱՐՈՒՄԸ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 3.1-12
Հիշելու համարը՝ Մատթեոս 12.37
1. Ինչո՞ւ է Հակոբոսը կոչ անում, որ մեր լեզուն սանձահարենք: Հակոբոս 3.1
2. Սանձահարելով մեր լեզուն, ի՞նչն ենք իրականում մենք սանձահարում: Հակոբոս 3.2-5
3. Ինչի՞ է նմանեցվում անսանձ լեզուն: Հակոբոս 3. 6
4. Ինչպիսի՞ հակասական արարքների պատճառ կարող է հանդիսանալ լեզվի անսանձ լինելը: Հակոբոս 3.7-10
5. Ո՞րն է անսանձ լեզվի աղբյուրը: Հակոբոս 3.11-12
6. Կարողանո՞ւմ եմ ես իմ լեզուն սանձահարել:
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 3.1-12
Հիշելու համարը՝ Մատթեոս 12.37
1. Ինչո՞ւ է Հակոբոսը կոչ անում, որ մեր լեզուն սանձահարենք: Հակոբոս 3.1
2. Սանձահարելով մեր լեզուն, ի՞նչն ենք իրականում մենք սանձահարում: Հակոբոս 3.2-5
3. Ինչի՞ է նմանեցվում անսանձ լեզուն: Հակոբոս 3. 6
4. Ինչպիսի՞ հակասական արարքների պատճառ կարող է հանդիսանալ լեզվի անսանձ լինելը: Հակոբոս 3.7-10
5. Ո՞րն է անսանձ լեզվի աղբյուրը: Հակոբոս 3.11-12
6. Կարողանո՞ւմ եմ ես իմ լեզուն սանձահարել:
8 նոյեմբերի, 2014
Դաս 6 - ԳՈՐԾՈԻՆ ՀԱՎԱՏԸ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 2.14-26
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 2.26
1. Ի՞նչ է մեզ սովորեցնում գործուն հավատի մասին Հակոբոսի հարցը: Հակոբոս 2.14
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 2.14-26
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 2.26
2. Ինչպիսի՞ն պետք է լինի գործուն հավատը ըստ Հակոբոսի բերած օրինակի: Հակոբոս 2.15-17
3. Ինչո՞վ է հիմնավորվում գործուն հավատի կարևորությունը: Հակոբոս 2.18-19
4. Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում առանց գործերի հավատը: Հակոբոս 2.20
5. Ինչպե՞ս արդարացավ Աբրահամը: Հակոբոս 2.21- 24
6. Ինչպե՞ս է դրսևորվում գործուն հավատը: Հակոբոս 2.25-26
7. Արդյո՞ք իմ հավատը գործուն է:
1 նոյեմբերի, 2014
Դաս 5- ՍԵՐ ԵՎ ՕՐԵՆՔ
Ուսումնասիրության համար՝ Հակոբոս 2. 1-13
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 2. 13
1. Ինչպե՞ս է առնչվում աչառությամբ սեր դրսևորողը օրենքի հետ: Հակոբոս 2. 1-4
2. Ինչո՞ւ պետք է խուսափենք աչառությամբ սեր դրսևորել, ելնելով օրենքից։ Հակոբոս 2.5-7
3. Ինչո՞ւ է աչառությամբ սեր դրսևորելը ըստ օրենքի մեղք համարվում: Հակոբոս 2. 8-9
4. Ինչպիսի՞ սեր պետք է դրսևորենք, որպեսզի օրենքը չխախտենք։ Հակոբոս 2.10-11
5. Ինչպե՞ս է Հակոբոսը ցույց տալիս սիրո և օրենքի կապը։ Հակոբոս 2. 12-13
6. Ինչպիսի՞ն է անաչառ սիրո դրսևորման և օրենքը պահելու հարցը իմ կյանքում։
25 հոկտեմբերի, 2014
Դաս 4 - ԼՍՈՂՆԵՐ ԵՎ ԿԱՏԱՐՈՂՆԵՐ
Ուսումնասիրելու համար՝ Հակոբոս 1.22-27
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 1.22
1. Ինչպե՞ս է Հակոբոսը ներկայացնում խոսքը լսողներին և չկատարողներին: Հակոբոս 1. 22
2. Ինչպիսի՞ եզրակացություն կարող ենք անել խոսքը լսողների և չկատարողների
համար բերված այս օրինակից: Հակոբոս 1. 23-24
3. Ինչպե՞ս է Հակոբոսը բնութագրում խոսքը լսողներին և կատարողներին:
Հակոբոս 1. 25
4. Ինչպե՞ս է կրոնասիրությունը կապված խոսքը լսելու և կատարելու հետ:
Հակոբոս 1. 26
5. Ինչպե՞ս պետք է դրսևորվի ճշմարիտ կրոնասիրությունը խոսքը լսելու և
կատարելու տեսակետից։ Հակոբոս 1. 27
6. Ինչպե՞ս եմ ես լսում և կատարում Տիրոջ խոսքը:
18 հոկտեմբերի, 2014
Դաս 3 - ՀԱՂԹԱՀԱՐԵԼ ՓՈՐՁՈՒԹՅՈՒՆԸ
Ուսումնասիրելու համար՝ Հակոբոս 1.11-21
Հիշելու համարը՝ Հակոբոս 1.12
1. Ինչպիսի՞ պարգև է սպասվում փորձությունը հաղթահարողներին։ Հակոբոս 1.12
2. Փորձությունը հաղթահարելու համար ի՞նչ պետք է հիշել փորձության աղբյուրի մասին։ Հակոբոս 1.13-14
3. Ըստ ձեզ, ո՞ր փուլում պետք է հաղթահարել փորձությունը։ Հակոբոս 1.15
4. Փորձության հաղթահարման հարցում ի՞նչ խաբեություն կարող է գոյություն ունենալ։ Հակոբոս 1.16-18
5. Փորձության հաղթահարման ինչպիսի՞ ճանապարհ է առաջարկվում։ Հակոբոս 1.19-20
6. Ինչպիսի՞ դեր է հատկացվում Խոսքին փորձության հաղթահարման համար։ Հակոբոս 1.21
7. Ինչպե՞ս եմ ես հաղթահարում փորձությունը։
Դաս 2, 11 հոկտեմբերի, 2014
ՄԵՐ ՀԱՎԱՏԻ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՈԻՄԸ
Ուսումնասիրելու համար՝ Հակոբոս 1.2-11
Հիշելու համարը՝ Եբրայեցիս 12.2
1. Ի՞նչն է նպաստում մեր հավատի կատարելագործմանը։ Հակոբոս 1.2-3
2. Ի՞նչ ենք հասկանում հավատի կատարելագործում ասելով։ Հակոբոս 1.4
3. Ինչի՞ կարիք ունենք մենք մեր հավատի կատարելագործման ձեռք բերման համար։ Հակոբոս 1.5
4. Ի՞նչը պետք է բացառել մեր հավատի կատարելագործումը իրականացնելիս։ Հակոբոս 1.6-8
5. Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ ձգտել մեր հավատի կատարելագործմանը։ Հակոբոս 1.9-11
6. Ինչպե՞ս է ընթանում իմ հավատի կատարելագործման գործընթացը։
Դաս 1, 4 հոկտեմբերի, 2014
ՀԱԿՈԲՈՍԸ՝ ՏԻՐՈՋ ԵՂԲԱՅՐԸ
Հիշելու համարը՝ Հովհաննես 15.14
1. Ո՞վ է Հակոբոսի թղթի հեղինակը։ Հիմնավորեք ձեր միտքը։
2. Ինչպե՞ս Հիսուսը ամրապնդեց Հակոբոսի հավատը Իր նկատմամբ։ Ա Կորնթացիս 15.5-7
3. Ինչպիսի՞ դիրք էր զբաղեցնում Հակոբոսը վաղ եկեղեցում։ Գործք առաքելոց 15.13,14,19
4. Ինչպիսի՞ դեր է հատկացնում Հակոբոսը ավետարանական հավատին։ Հակոբոս 2.5,22,23
5. Ո՞ւմ է ուղղված Հակոբոսի ուղերձը։ Հակոբոս 1.1
6. Էլ ո՞ւմ ի նկատի կարող էր ունենալ Հակոբոսը «ցրվածներ» ասելով։ Գործք առաքելոց 15.13-21
7. Երբևէ լրջորեն ուսումնասիրե՞լ եմ Հակոբոսի ուղերձը։
Հիշելու համարը՝ Հովհաննես 15.14
1. Ո՞վ է Հակոբոսի թղթի հեղինակը։ Հիմնավորեք ձեր միտքը։
2. Ինչպե՞ս Հիսուսը ամրապնդեց Հակոբոսի հավատը Իր նկատմամբ։ Ա Կորնթացիս 15.5-7
3. Ինչպիսի՞ դիրք էր զբաղեցնում Հակոբոսը վաղ եկեղեցում։ Գործք առաքելոց 15.13,14,19
4. Ինչպիսի՞ դեր է հատկացնում Հակոբոսը ավետարանական հավատին։ Հակոբոս 2.5,22,23
5. Ո՞ւմ է ուղղված Հակոբոսի ուղերձը։ Հակոբոս 1.1
6. Էլ ո՞ւմ ի նկատի կարող էր ունենալ Հակոբոսը «ցրվածներ» ասելով։ Գործք առաքելոց 15.13-21
7. Երբևէ լրջորեն ուսումնասիրե՞լ եմ Հակոբոսի ուղերձը։
Комментариев нет:
Отправить комментарий